Fenomenul sugar baby în Japonia

Sabina Yamamoto • Contributors.ro

În 2016 apărea articolul „More girls turning to sugar daddies to wine and dine them” în Japan Today și autorul susținea că a avea un sugar daddy (sau papakatsu, în japoneză), este o realitate diferită de imaginea pe care o are publicul și că, de fapt, acești domni bogați care scot în oraș fete tinere și le compensează pentru timpul lor cu atenții (în cea mai mare parte, asta înseamnă bani) „aren’t getting any sugar”.

Cu toții știm că prostituția e cea mai veche profesie din lume, că datează din timpurile sumeriene și n-ar trebui să mai fie un șoc pentru nimeni, totuși termenul enjo kōsai mi-a dat fiori reci pe șira spinării și, în ultimul an, a început să mă preocupe mai mult decât înainte. Poate și datorită faptului că fiicele mele au ajuns la vârsta adolescenței, dar și pentru că nu îl văd diferit de ceea ce presupune a avea un papakatsu în Japonia.

Enjo kōsai înseamnă literalmente „întâlniri compensate” (sau, într-o traducere ceva mai agresivă „prostituția adolescentelor”) și se referă strict la eleve de liceu sau de gimnaziu, care primesc bani sau cadouri de la bărbați – de obicei de vârsta a doua – în schimbul unor ore petrecute împreună. Cum e consumat acest timp, ei bine, nu ne rămâne decât să ne imaginăm.

www.hotnews.ro


Descoperă mai multe la Japonia ⓜ mapamond media

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

Lasă un răspuns